Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sofia - 6 mars 2010 11:58

Vänskap!

Ja, vad är entligen riktigt vänskap? Jo,  riktigt vänskap är att bryr sig  och ställa upp för en person. Man kanske inte träffas varje dag, men man har kontakt ändå.När personer inte träffas på ett tag så längtar man och saknar man den kompisen. Men om man inte saknar personen som man inte har träffa betyder det då att vänskapen är över. Att det är dags och gå skilda vägar i livet.



När man saknar vänner känns det att den personer är en viktigt person i ens liv. Det kanske inte finns någon mening med livet utan den person och då växer saknade för varje dag som går. Vänskap kommer och går, men en äkta vän försvinna inte så lätt. Äkta vänner är de som alltid finns för varandra vad som än händer och vart man än går.

På dagarna så tänker du på den kompisen du så längre har saknat och kanske du önskar att den personer var nära.

Riktiga vänner finns alltid nära fast de är långt borta och du kannske inte kan ser de, men de finns ändå nära dig.



Av Sofia - 6 mars 2010 11:47

Hej!

Jag heter Sofia och är sexton år gammal. Jag bor i Uppsala med min familj och min katt. Mina strösta intressen är att skriva, åka skirdor och resa. Jag tycker också om och vara med vänner, simma och gå på bio. Mina favorit djur är hund och katt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards